dinsdag, augustus 24

Einde van dit hele avontuur!

Nu JAIMIE ook naar haar eigen huis is vertrokken is het hier na zo'n lange zomer met zo'n volle tuin erg stil en kaal!
De meiden zijn weer naar school, en eigenlijk is alles weer normaal geworden.
Het enige verschil met een aantal maanden geleden (het besluit om aan een nestje te gaan beginnen was op 20 april) is dat we nu 2 honden hebben!
Natuurlijk konden we door dit avontuur niet op vakantie, maar het was het dubbel en dwars waard.
Het koste veel tijd en aandacht, maar door onze intensieve begeleiding zijn het waarschijnlijk allemaal stuk voor stuk hele vrolijke, lieve en vooral blije honden geworden.
Een leuke ervaring en prachtige herinneringen!
ALICE ging afgelopen maandag voor haar 2-de inenting en woog daar maar liefst al 5,6 kg.
Ze is dus in 3 weken tijd (van 3,3 kg) 2,3 kg aangekomen!!!
En toch oogt ze helemaal niet echt dik, eerder slungelig met lange dunne poten.
Haar ogen zijn nu een soort groen-bruin waar ze verschrikkelijk ondeugend mee kan kijken!
s' Nachts slaapt ze in haar mandje of ergens anders op de vloer.
Er wordt gelukkig nog steeds niets gesloopt, hooguit de krant, waar nog wel eens een plasje op wordt gedaan, een beetje verscheurd! Natuurlijk kijken wij 's avonds wel even of er geen loshangende snoertjes / schoenen e.d. voor het grijpen liggen en leggen we hier en daar wat speelgoed neer, maar eigenlijk heb ik het idee dat ze 's nachts gewoon lekker slaapt.

Ik ben benieuwd hoeveel de anderen momenteel wegen en hoe het nu na zo'n poosje in hun nieuwe huis allemaal gaat. Ze zullen intussen al best wel aardig gewend zijn.

Ook ben ik bezig met een aparte pagina met foto's van RAFFIE; met daarop foto's van haar vanaf 12 weken oud, toen we haar kochten, tot nu.... Misschien dat jullie daar wat herkenbaars in zien van jullie hond? En verder ontdekte ik dat ik gisteren al weer over 1 maand jarig word, dus ook daar kan ik me weer mee bezig gaan houden. Ach en weer eens een boek lezen....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten