zondag, mei 23

Eindelijk duidelijkheid: DRACHTIG!

dinsdag 25 mei


Ja já JA!!!! Ik ben DRACHTIG!!!


Mijn buik wordt steviger en iets dikker. Ik eet wat meer en laatst verwenden ze mij met lekkere frolic!!!!
BONO was er laatst ook een paar daagjes, maar ik heb niet zo heel veel met hem gespeeld.
Ik vind het nl. heerlijk om lekker in het zonnetje te liggen suffen, maar daarom was het nog wel gezellig dat hij er was. En gingen we samen naar het park dan renden we samen om het hardst en heb ik nog steeds energie voor 10!
Er is een grote kooi/bench in huis geplaatst en af en toe willen ze dat ik daar even in ga kijken...
Nu ze weten dat er puppy's gaan komen gaan ze raden hoeveel ik er ga krijgen: Susan en Rosa denken allebei 6, Tim 7 en Marjolein 5. Ik zelf laat me gewoon verrassen!
Ook gaan ze nog door met het bedenken van leuke namen met een A.
Als er nog iemand anders een suggestie heeft....?!
Het dragen van mijn puppy's duurt ongeveer 9 weken in totaal en vandaag zit ik op 4 en een halve week, dus ik ben al op de helft.
Zoals jullie zien zie je nog weinig aan mijn buik en zit die me dus nog helemaal niet in de weg en lig ik nog heerlijk af en toe in mijn favoriete slaaphouding!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten