zondag, mei 16

Hobbels en bollen gevuld met vruchtwater?


Kiekeboe daar ben ik weer!


Met mij gaat alles goed. Wel merk ik dat er de laatste tijd wel heel veel op me wordt gelet! Ook voelen ze regelmatig aan mijn buik.
Niet dat ik dat erg vind, maar waar ik ze dan over hoor praten...

Dat ze misschien hobbels of bollen voelen en dat die dan misschien gevuld zouden zijn met vruchtwater?!! Zit ik straks met zo'n nest van die blinde mormels!! Ik weet het niet hoor, maar ik geloof dat ik liever gewoon wat ga ballen! Maar misschien is het wel niet zo, willen ze dat gewoon zo voelen en is het gewoon loos alarm!
Aan de andere kant.... die kleintjes zijn toch ook wel best lief om voor te zorgen en helemaal van mij. Maar... dan wel gewoon drie of zo, anders kost het me veel te veel energie en ik moet voor mijn ballen wel wat over houden!
We zullen wel zien.

Vandaag naar de Soesterduinen geweest en ik kon daar heerlijk rennen. Hond SAMMIE was ook mee maar die had gelukkig zijn eigen bal bij zich, alhoewel ik ze soms ook gewoon allebei had!!










Het was mooi weer, het zand zat me tot hier, maar ja die bal hè, die moet ik gewoon steeds pakken!


















Uiteindelijk kon ik gewoon niet meer en kreeg ik gelukkig water om te drinken en om mijn bek mee te spoelen.

Ik hoop dat we morgen weer gaan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten