dinsdag, juni 21

RAFFIE feliciteert al haar puppies met hun eerste verjaardag!

RAFFIE 18 kg



ALICE 16 kg

REMO 22 kg
Remo zwemt als hij de kans maar krijgt… Hij vindt het erg leuk, net als apporteren, rennen, springen, gek doen met baas, bazin of andere aanwezigen. Eigenlijk alles om maar een beetje aandacht te krijgen….
Hij weegt nu 22 kilo en krijgt vaak te horen dat hij erg groot is voor een border…


ABBY 15 kg
Lieve Ma Raffie en broers en zussen, Allemaal van harte gefeliciteerd.De feestmuts vond ik maar zo zo, maar de bal was erg leuk. Was wel gauw lek maar dat ligt vast aan de lage prijs. Alhoewel lek is'tie veel beter te pakken dus ik vind het wel beter zo. Vanavond heb ik mijn feestje op de obedienceclub en mag ik trakteren.
Groetjes en tot 3 juli allemaal, Abby!


APRIL 15,8 kg
Om te beginnen, allemaal van harte gefeliciteerd!
Wij hebben een leuke dag gehad. Vanmorgen zijn we lekker met de complete familie naar het bos geweest en, zoals je op de foto's (zie volgende bericht) kunt zien, heeft ze lekker gerend en gezwommen.
Vanavond heeft ze lekker vlees gegeten en nog een groot bot en nu ligt ze voldaan in d'r mandje.
Vanmorgen heb ik April gewogen en ze weegt 15,8 kg. Dat woog ze vorige maand bij de sterilisatie ook. Ik vind d'r een beetje iel maar de dokter vond d'r wel goed zo. Ze is gewoon niet zo'n grote eter.
Groetjes en we zien jullie 3 juli. Tot dan.


TOMMY 16,5 kg

Allen gefeliciteerd!
Het was een strijd maar we hebben een mooie foto van Tommy kunnen maken, niet veel later werd deze in duizenden stukjes verdeeld.....
Tommy is inmiddels gewogen....16,5 kilo!
Maar liefst een hele kilo gegroeid, ik ben dus ook reuze benieuwd naar alle andere gewichten...


DARKO 19,5 kg


De tijd gaat wel rap hé; de lieve kids zijn 1 jaar oud!!!!!!
Vandaag heeft hij al heel veel knuffels gekregen, maar wij gaan zaterdag of zondag zijn verjaardag vieren, Laura zit in de toetsen periode!!!!!! Dus de foto's volgen nog .........
Als Laura op de trampoline wil springen, zit onze Darko rapper erop dan zij.
We wandelen elke dag met onze Darko langs de Leie, ik geef dan soms de eendjes eten en dan ligt hij er altijd zo schattig bij die eendjes te waken.
Wij tellen af naar 3 juli joepie!!!!!!!!!!!


JAIMIE 16 kg
Allen VAN HARTE GEFELICITEERD!
 Jamie heeft vandaag een extra wandeling, extra lekker eten en veel knuffels gehad.
Ze vindt het allemaal wel best. Feesthoedjes hadden wij niet meer, foto's volgen nog.
Groetjes uit Ulvenhout


En er was post voor ALICE!!!!
Erg leuk en erg lekker, maar hij is nog niet op!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten